Известие

Collapse
No announcement yet.

Възкресяване на Алфа 155 - Много проблеми с тоци, мотора и липса на информация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Аз в момента карам 156 ца с 2.5 шестак и свещите които и дават от производител са нжк платинум с 0.4 мм електрод. Колата я наследих с газова и карам и на газ като не намирам разлика в работата на мотора и при двете горива. Но важното е че колегата си е решил проблема без да влиза в някакви големи разходи. И другото важно нещо е ,че споделя как го е решил за да може и други да се възползват от неговия опит.
    Last edited by nedko87; d.m.y г., 10:18. Основание: Правопис
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • #62
      Интересното при мен е, че електродът ми беше на 0.9 -1мм .... И като ги натиснах разликата беше феноменална.... Може би от там идва основната разлика Вчера сложих нормални свещи и няма ядове. На 0.7мм са
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #63
        Аз говоря за диаметър на електрода. Разстоянието при мен е около милиметър не съм го мерил.
        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

        Comment


        • #64
          Ахааа.... Ами дано поне съм бил полезен на някой с подобен проблем, защото по точно описаните симптоми си е същата работа. Лек ден желая на всички и си карайте 155ците ! Мойта след месец влиза за цялостно пребоядисване живи и здрави. Заслужила си го е !
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #65
            Имайте впредвид и това, че когато намаляването на луфта между електродите се отразява положително на работата на мотора, това може и да е показател за калпави кабели или бобини (влошена изолация).


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
              Със сигурност от мотор до мотор има разлика, но аз съм точно на обратното мнение за иридиевите свещи с платинен електрод. На предния ми боксер като сложих такива и колата на газ беше неузнаваема в добрия смисъл. На празен ход беше като часовник. И за тях действително дават, че не се регулира хлабината. Но както се вижда от твоя опит и с нормални свещи пак стават нещата
              Напълно съм съгласен за свещите.Откакто сложих иридиум,колата заспа.Смених разбира се и кабелите,засега никви ядове.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                Напълно съм съгласен за свещите.Откакто сложих иридиум,колата заспа.Смених разбира се и кабелите,засега никви ядове.
                Абе хората са го открили много преди нас, единствено е необходимо да се вслушваме по-често в това, което казват по-опитните
                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                Comment


                • #68
                  Мисля да набия и една нова бубина за профилактика...

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                    Мисля да набия и една нова бубина за профилактика...
                    Мда... Аз хубаво се похвалих, че няма ядове вече, но много леко се усеща пак от време на време клатушкането и смених бобините сега и тия дни и кабелите, че разбрах, че при скапани свещи се уврежда и всичко друго по веригата
                    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                    Comment

                    Working...
                    X